divendres, 2 de novembre del 2007

Primera aparició en el món blogger

Avui no sé encara ben bé perquè he decidit crear-me un bloc; ja veurem si l'acabaré fent servir gaire o no però la intenció és que almenys un cop per setmana hi escrigui alguna cosa. A continuació miraré d'explicar-vos què podreu trobar en aquest bloc.

M'agradaria fer d'aquest espai un lloc en el que deixar anotades les meves experiències en el món dels sistemes Mac; perquè de ben segur que un dia o altre voldré fer alguna cosa i no recordaré com l'havia fet mesos enrere; fins i tot qui sap si algú s'ha preguntat mai el mateix que jo i ho troba d'utilitat. També comentaré de tant en tant les novetats d'Apple, tant l'aparició de nous dispositius com les actualitzacions dels actuals, d'igual manera es tractarà sobre les novetats de soft.

Tinc unes quantes passions, però una de les més importants és la meva passió per l'anime i el manga; com era de suposar un bloc meu no pot ser concebut sense el seu apartat d'anime i manga; així que de tant en tant parlaré de certs animes i mangues que m'han marcat i que considero que la gent hauria de conèixer i gaudir.

Molt relacionat amb lo anterior hi ha la meva voluntat de comentar de tant en tant la feina que de manera desinteressada fem tots els que formem part del Fansub d'Animelliure, potser no serem els més ràpids del món però som 17 persones que vivim amb passió el món del fansub i a les que ens agrada fer arribar en la nostra llengua, el català, les sèries que considerem que poden tenir cert interès general, així com, perquè negar-ho, les que a nosaltres ens agraden i volem compartir amb la comunitat. Així que de tant en tant comentaré les meves experiències en el món del fansubeig, doncs hi ha força coses a fer i potser a algú li fa servei de tant en tant; evidentment sempre que hi hagi alguna novetat del fansub la trobareu aquí.

I bé, ja per acabar, apart del manga i l'anime tinc una altra gran passió, viatjar, he estat, perquè negar-ho, a força llocs i tots molt diferents, així que de tant en tant trobareu alguna bitàcora sobre algun viatge que he realitzat o que he de realitzar en el futur; segur que si algú té previst anar a algun dels llocs trobarà alguna cosa que li farà servei, qui no ha cercat alguna vegada quelcom relacionat amb el lloc al que ha de viatjar...

Diria que a grans trets això serà el que podreu trobar en aquest bloc; evidentment un sempre està obert a parlar d'altres temes, així que de cap manera el bloc quedarà tancat a aquests quatre grans temes; els que em coneixen ja saben de la meva facilitat per a comentar notícies de tota mena; i també sabeu que els viatges en autocar donen per a massa reflexions i algun dia en trobareu alguna.

Sense gaire cosa més a dir em despedeixo fins a una propera ocasió.

P.D: Comentar que tinc un fotolog, hi esteu tots convidats.

4 comentaris:

Pyzzy ha dit...

Espero que no sigui un intent i posis coses interessants :P. A veure que ens vas posant setmana rere setmana ;).

Ens llegim ;)

Anònim ha dit...

Apa nano un bon començament! Jo tot i que no sóc fan dels animes i aquestes coses, us animo a seguir la feina de traducció al català! Ja posats, aprofito per remarcar que estem a la final del Campionat sud-americà d'hoquei patins....

Molts ànims pel blog i els projectes, i sobretot, molts ànims pels viatges!

Tenim un sopar pendent

apa, salut!

4catalonia ha dit...

Avui s'haurà de veure el partit, sobretot tu que essent d'hockey segur que no faltaràs a la cita :P

I sip, hem de quedar per sopar, que cada cop que us veig ja heu avançat personalment i qualsevol dia em dieu que heu de ser pares, xD

P.D: No cal registrar-se per a postejar, ho dic pels mandrosos ;)

wolffan ha dit...

Apa noi benvingut al mon blogger!!

L'estrena ha estat força bona! Segueix aixi!

Per cert t'avanço una primícia, aquesta setmana toca post-flamejant cap a apple!

Looking for it!!

Siau!